Splošni pogoji poslovanja

 

Pravila in pogoji poslovanja

1. Splošno
2. Dostopnost informacij
3. Ponudba artiklov
4. Naročilo
5. Dostava
6. Cene
7. Načini plačila
8. Garancija
9. Odstop od pogodbe / Vračilo blaga
10. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave
11. Varnost
12. Varovanje osebnih podatkov
13. Pritožbe in spori
14. Omejitev odgovornosti
15. Stvarna napaka
16. Spremembe pogojev poslovanja
17. O piškotkih in njihovi uporabi


1. Splošno

 

Podatki o podjetju


ITRO D.O.O.
Železarska c. 3
3220 Štore
Slovenija
Matična številka: 5441501000
Davčna številka: 40697207
Zavezanec za DDV: DA
Direktor: Simon Pevcin
Telefonska številka: 03 780-57-06,04,08,09 (v času obratovanja trgovine)

Transakcijski račun:

N BANKA d.d., Dunajska cesta 128 a, 1000 Ljubljana
TRR SI56 30000-0002055660
NLB d.d., Trg republike 2, 1000 Ljubljana
TRR SI56 02878-0260916340

E- poštni naslov: rd@newholland.si

 

Spletna trgovina

 

www.trgovina.newholland.si vam preko spleta omogoča nakup rezervnih delov in potrošnega materiala za kmetijsko mehanizacijo, ki so na zalogi, kar je razvidno iz prikaza na strani artiklov »Kataloga«. Na spletnem mestu trgovina.newholland.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cene. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Pravila in pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.


Pravila in pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine www.trgovina.newholland.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”), ki jo upravlja ITRO d.o.o., Železarska cesta3, 3220 Štore (v nadaljevanju “trgovec”), pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne trgovine ter uporabnikov, ki izvršijo preko spletne trgovine nakup (v nadaljevanju: “kupec”).
Pravila in pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnikov in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovcem in kupcem.
Kupca zavezujejo Pravila in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Pravila in pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.


Splošni pogoji poslovanja

 

  • Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) družbe ITRO d.o.o. (v nadaljevanju Družba) so sestavni del vseh pogodb med Družbo in kupci izdelkov (v nadaljevanju tudi: stranke), ki poslujejo z Družbo.
  • Določila splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravno-poslovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med Družbo in stranko.
  • Predmetni splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Družbe, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo odnos med Družbo in stranko.


Uporaba pojmov


Stranka je fizična ali pravna oseba, ki je v pravno-poslovnem razmerju z Družbo, ne glede na njeno pravno ali statusno obliko.
Potrošnik je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve Družbe za osebne namene oziroma za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga Družba ponudi stranki.
Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med Družbo in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba, predračun ali naročilo, ki ga Družba pošlje stranki in ga stranka sprejme oziroma potrdi. Predmetni splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe

 

Dostopnost informacij


Trgovec se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:
– podatki o identiteti trgovca (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je družba vpisana);
– kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
– informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
– informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine (vsak artikel, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
– način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
– cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve;
– informacije o načinu plačila;
– podatki o časovni veljavnosti naročila iz spletne trgovine;
– informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
– informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
– informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter posodablja in zato lahko pride tudi do napak. Da lahko napake kar se da hitro odpravi, trgovec prosi, da ga kupec o njih obvesti preko obrazca ali telefonske številke, objavljene na spletni strani.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je v spletni trgovini trgovca sklenjena v trenutku, ko trgovec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca. To elektronsko sporočilo ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je trgovec prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Po prejemu naročila je le to veljavno 5 delovnih dni. Po preteku tega roka se naročilo smatra kot preklicano.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca.
Pred potrditvijo Itro d.o.o. naročilo pregleda in si pridržuje pravico do zavrnitve v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko Itro d.o.o. pokliče kupca na njegovo telefonsko številko, ki jo je vnesel v naročilu. Trgovec ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun po pošti, oz. je natisnjen račun priložen k dostavljenim artiklom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Itro d.o.o., Železarska cesta 3, 3220 Štore.

Dostava in prevzem
Itro d.o.o. vam bo naročeno blago, ki je na zalogi, običajno dostavil v največ 5 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato prosimo za razumevanje. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja v sodelovanju s Pošto Slovenije. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene artikle prevzamete v skladu s pravili dostavne službe.
Dostava blaga je mogoča samo na naslovih v Sloveniji.
Za naročila, večja od vrednosti 150,00 € z DDV, velja brezplačna dostava, ne glede na velikost in težo izdelkov.

Blago kupljeno v spletni trgovini www.trgovina.newholland.si lahko prevzamete tudi osebno v prodajalni rezervnih delov na sedežu podjetja Železarska cesta 3, 3220 Štore v odpiralnem času trgovine. Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke.
Kupec je pred prevzemom dolžan blago vizualno in številčno pregledati, ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu. Obvestilo o reklamaciji mora nemudoma poslati na e-naslov rd@newholland.si ali ga osebno oddati v prodajalni rezervnih delov na sedežu podjetja.
Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost blaga. Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Cene
Spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Akcijska cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni artikel za določen ali nedoločen čas. Cena, kot tudi akcijska cena velja v trenutku oddaje naročila.
Kljub prizadevanju trgovca, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec:
b) kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec pa ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov;
c) kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
Načini plačila


Trgovec kupcu omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
• po povzetju z gotovino (kupec plača stroške dostave)
• z nakazilom po predračunu
Z oddanim naročilom v spletni trgovini, se kupec zavezuje, da bo pri izbranem plačilu »po povzetju«, ob prevzemu blaga poravnal kupnino in stroške.

Pri izbranem plačilu »po predračunu« boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oz. sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na e-naslov rd@newholland.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 5 delovnih dneh, v nasprotnem bo Itro d.o.o. naročilo preklical.
Plačilo na TRR podjetja Itro d.o.o. je mogoče samo kot predplačilo na podlagi predračuna.
Odstop od pogodbe: vračilo blaga in garancija

Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov trgovcu na objavljen elektronski naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu.
Rok za vračilo kupljenih izdelkov je 14 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V primeru, da je napaka za kupca povzročila neupravičene stroške, jih bo trgovec skušal poravnati najkasneje v 14-ih dneh od argumentiranega obvestila s pojasnilom o napaki. Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.
Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek na transakcijski račun kupca, ki ga je le ta dolžan sporočiti trgovcu. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Trgovec se vseskozi trudi, da spremembe na spletnem mestu potekajo brezhibno, a se kljub temu lahko kdaj zgodi, da se pojavi kakšna napaka, pri čemer pa se trgovec zavezuje, da jo ob odkritju odpravi v najkrajšem možnem času. Kupec lahko trgovca na napako opozori s klicem ali elektronskim sporočilom.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov trgovca ali ga osebno prinese na prevzemno mesto trgovca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko trgovec kupcu ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo trgovec z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave
Kupec je dolžan artikel, ki ga je trgovcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil trgovcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. trgovec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo trgovcu na naslovu njegovega skladišča. Trgovec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Trgovec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja ter pravico do povračila vseh stroškov, potrebnih za ohranitev artikla.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko trgovec artikel proda prek svoje spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko trgovec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Trgovec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
Varnost
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Varovanje osebnih podatkov
Trgovec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Trgovec za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovcem. Z nakupom ali vpisom v spletno trgovino kupec dovoljuje, da trgovec shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, do preklica za naslednje namene: za telefonsko, pisno in elektronsko obveščanje o novostih in ponudbah, vabila na dogodke, segmentacijo strank, anketiranje, statistične obdelave. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za goste spletne trgovine trgovec hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, in arhiv komunikacije s trgovcem po e-pošti. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Spletna trgovina lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih strani, ki ste jih obiskali v spletni trgovini trgovca.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila trgovca bodo vsebovala naslednje sestavine: transparentno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila; pošiljatelj trgovec bo jasno razviden; različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil; željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo trgovec izrecno spoštoval. Oglasna sporočila trgovca bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Pritožbe in spori
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov trgovca. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in kupcem pristojno stvarno pristojno okrajno sodišče. Trgovec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za ta Pravila in pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Pravili in pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Trgovec na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki se nahaja na naslednji povezavi
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Omejitev odgovornosti
Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni trgovini trgovca je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.
Trgovec ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina. Trgovec deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.
Trgovec se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci lahko kadarkoli opozorijo trgovca na morebitne napake.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti trgovca v zakonsko določenem roku in trgovcu hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

O piškotkih in njihovi uporabi
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Piškotki niso nič novega, zakon je posegel zgolj v način obveščanja in soglasja uporabnikov spletne strani glede njihove uporabe.

Spremembe Pravil in pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Pravila in pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Pravil in pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v
Trgovec posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.